Aamu oli synkeä ja vettä tihutti taivaalta. No oneksi koulu alkoi nyt vasta kymmeneltä, joten ei sen kummenpia. Eilen oli olut vähän kuumetta ja nytkin olin vielä kipeä.

Laahustin kouluun kymmeneksi ja olin siellä jo puolelta. Hyvin meni. Vettä tihutti, oli kylmä ja tuuli. Kaikin lisäksi minulla oli huono olo. Aika masentavaa.

Eikä mitään ihmeelistä tapahtunut. Paitsi saimme yhdet historian kokeet takaisin ja enkun tunnilla teimme jonkin ihmeen kokeen. Ei siinä mitään. Englanti ja Historia ovat erittäin kivoja aineita, mutta kun kokeet eivät aina innosta, jos on vielä kovin masentunut päälle.

Koulun jälkeen menin erään syntäväni luokse. Kävimme katsomassa minun, hänen ja erään toisen luokkatoverimme hoitolaa. Sen jälkeen Ystäväni näytti oman Bloginsa ja siitä s einnostus lähti.

Kuitenkin. Ennen, kuin pääsin kunolla tätä tekemään jouduin menemään harrastukseeni, Disco-Tansiin. Tietysti juuri nyt, kun olin vähäsen kipeä meillä oli joku kunto hommeli. Punnerruksia juoksua ja kaikenlaista kivaa lihas harjoitteluja. Vesipullo oli vielä jäänyt kotiin! hei jee.

Sieltä tultuani ihan ensimmäiseksi join, mutta jo piankin kiiruhdin koneelle, päivitin hoitolani ja sen jälkeen menen tekemään tätä. Blogia. Kello on 19.50. Huomenna on sitten taas uusi päivä.